NC+ – usługi telewizji, Internetu i telefonu. Czy warto skorzystać w 2019? Wasze opinie

2.7
14
Marka NC+ to obecnie jeden z największych w Polsce operatorów satelitarnej telewizji cyfrowej, który nadal bardzo dynamicznie się rozwija i stale poszerza swoją ofertę. O efektywnym rozwoju świadczy między innymi fakt, że NC+ jako pierwsza platforma w Polsce zaoferowała swoim klientom nowoczesne dekodery operujące w rozdzielczości 4K.

Urządzenia te nie tylko wyświetlają wysokiej jakości obraz. Pozwalają one także na nagrywanie 3 różnych programów telewizyjnych w tym samym czasie, z jednoczesną możliwością oglądania 4 kanału.

Firma istnieje na rynku od 2013 roku, ale tak naprawdę spółka jest efektem fuzji dwóch bardzo dużych graczy. NC+ powstało bowiem w tym roku z połączenia się platformy N oraz operatora Cyfra Plus. Platforma N należała do grupy TVN, natomiast Cyfra Plus do spółki Canal+ Cyfrowy.

W obecnej spółce NC+ swoje udziały mają Canal+ (pakiet większościowy), grupa TVN (32%) oraz Liberty Global (17%). Na chwilę obecną NC+ skupia wokół siebie ponad 2 miliony abonentów w Polsce i stanowi tak naprawdę największą konkurencję dla Cyfrowego Polsatu.

Aktualna oferta

Z założenie NC+ jest przede wszystkim operatorem cyfrowej telewizji kablowej, ale nie tylko to możemy dzisiaj znaleźć w ofercie firmy. To także łącza internetowe oraz usługi związane z telefonią komórkową.

Telewizja

Telewizja niewątpliwie stanowi główną część oferty operatora i to właśnie wokół niej skupia się większość klientów firmy. Na chwilę obecną firma oferuje swoim klientom aż 174 kanały telewizyjne. Do tego abonenci mogą dokupić dodatkowe pakiety, w tym pakiet 15 kanałów dla dzieci, 15 kanałów sportowych ( w tym Eleven Sports) oraz aż 44 różne kanały filmowe.

Co bardzo ważne, w aktualnej ofercie aż 95 programów telewizyjnych jest wyświetlanych w jakości HD. Jest to wynik naprawdę imponujący. Najlepszym tego dowodem jest fakt, iż jest to największa oferta kanałów HD w całej Europie Środkowo-Wschodniej. Również na tle Europy jako takiej NC+ wypada bardzo dobrze, zajmując 3 miejsce pod kątem ilości kanałów w HD.

Naturalnie pakiety telewizyjne można w miarę elastycznie dopasowywać do własnych potrzeb, a ceny abonamentów zaczynają się już od 9,90zł miesięcznie.

Internet

Osoby zainteresowane ofertą tego operatora mogą zdecydować się również na wykupienie abonamentu internetowego. Dostępna jest tutaj opcja zarówno samego internetu, jak i pakiet internet+telewizja, który według zapewnień ma być rozwiązaniem bardzo atrakcyjnym pod kątem cenowym.

Należy tutaj podkreślić, że oferta dotyczy wyłącznie internetu mobilnego LTE. NC+ nie oferuje łącz światłowodowych. Z jednej strony sprawia to, że z internetu można korzystać praktycznie na terenie całego kraju, ale z drugiej strony szybkość LTE w Polsce, jak wiadomo nie należy do najlepszych. Operator nie posiada własnych nadajników, a jedynie wykorzystuje infrastrukturę operatora komórkowego Play. Zasięg oraz parametry łącza są więc spójne z tymi, jakie swoim klientom zapewnia spółka P4.

Na chwilę obecną w krajowym rankingu mobilnego internetu LTE, prowadzonym przez speedtest.pl, Play zajmuje 2 miejsce. Średnia prędkość pobierania w tej sieci LTE to ~24 Mbps, natomiast wysyłania ~7,7 Mbps. Średnia latencja to natomiast niestety prawie 50 ms. Z tego powodu czasem mogą pojawić się opóźnienia w przypadku osób często wykorzystujących internet do grania online.

NC+ na kartę

Jeszcze przed fuzją platforma N oferowała swoim użytkownikom dość nietypową w Polsce usługę dostępu do telewizji. Była to telewizja na kartę, oferowana w różnych opcjach. Zasada działania była prosta. Klient zamawiał u operatora kartę dostępową, którą po prostu musiał doładowywać, aby mieć dostęp do kanałów telewizyjnych przez określony czas.

Przy braku doładowania dostęp był wyłączany, a klient mógł odnowić pakiet w dowolnym momencie. Dostępne były opcje zakupu samej karty, którą należało zamontować we własnym dekoderze. Można było także wybrać opcję karta+dekoder. Za urządzenie należało oczywiście zapłacić, ale było ono na własność.

Po fuzji, już jako NC+, oferta telewizji na kartę nadal istnieje i okazuje się naprawdę popularna. Zasada działania jest w zasadzie identyczna, choć z pewnymi wyjątkami. Dzisiaj klienci decydujący się na tę opcję muszą od razu zakupić urządzenie do odbioru telewizji na własność, oferowane przez operatora.

Najtańszy dekoder można dostać za 99 zł. Poza tą jedną rzeczą, wszystko odbywa się podobnie, jak wcześniej. Po doładowaniu konta uzyskuje się dostęp do płatnych kanałów. Kiedy konto traci ważność przez miesiąc można jeszcze oglądać kanały z pakietu darmowego, aby po tym czasie stracić całkowity dostęp do telewizji. W każdej chwili można go oczywiście odnowić.

Ciekawostką jest fakt, że po zakupie klienci mają miesiąc na podjęcie decyzji, czy zostają przy opcji przedpłaty za telewizję czy może przechodzą na jeden z pakietów abonamentowych. W opcji na kartę oczywiście nie podpisuje się z operatorem żadnej umowy.

Ceny

Duża elastyczność w dopasowaniu pakietów telewizji do własnych potrzeb sprawia, że tak naprawdę trudno jest określić zakres cen, z którymi trzeba się tutaj liczyć. Zaprezentujemy jednak kilka najpopularniejszych pakietów telewizyjnych w NC+ wraz z miesięcznymi opłatami.

  • Pakiet Start+ z umową na 24 miesiące w cenie 19,99 zł miesięcznie (81 kanałów, z czego 35 jest w HD + 7 kanałów filmowych, 3 dla dzieci i 6 tematycznych);
  • Pakiet Comfort+ za 39,99 zł miesięcznie z umową na 2 lata (116 kanałów z czego 60 w HD + 7 kanałów tematycznych i 37 dodatkowych programów oferowanych w ramach comiesięcznego prezentu);
  • Pakiet Comfort+ wraz z Canal+ z umową na 12 miesięcy w cenie 79,99 zł (standard z pakietu Comfort+ i do 8 kanałów Canal+ i 3 HBO).

Aktualnie powyższe opcje dostępne są w ofertach promocyjnych, o czym warto wspomnieć. Za pakiet Start+ można płacić obniżoną cenę 9,99 zł przez pierwsze pół roku. Cena Comfort+ przez pierwsze pół roku jest natomiast obniżona do poziomu 19,99 zł. W przypadku pakietu Comfort+ z Canal+ klienci mogą natomiast otrzymać nowoczesny dekoder 4K, za który przez pierwsze pół roku nie muszą płacić ani złotówki.

Awarie?

NC+ to naprawdę duży operator cyfrowej telewizji satelitarnej, który posiada doskonale rozwiniętą i bardzo nowoczesną infrastrukturę. Z tego powodu awarie są tutaj naprawdę rzadkością, klienci praktycznie się z nimi nie spotykają. Największe ryzyko awarii związane jest z internetem LTE, ale należy tutaj pamiętać o tym, że firma jedynie dzierżawi sieć od operatora Play. Nie ma więc zbyt dużego wpływu na jej funkcjonowanie.

Krótkie FAQ sieci

Ile kosztuje i jak wykupić Internet w NC+?

Wykupienie jednego z dostępnych pakietów internetu w NC+ jest możliwe na 3 różne sposoby. Można to zrobić telefonicznie, kontaktując się z punktem obsługi klienta. Sieć posiada na terenie kraju swoje salony, w których także można podpisywać umowy. Ostatnią opcja jest po prostu zamówienie na stronie internetowej operatora.

Ceny pakietów zaczynają się już od 19,90 zł miesięcznie przy umowie na 24 miesiące. Należy tutaj pamiętać, że opcja dotyczy jedynie samej karty SIM niezbędnej do korzystania z internetu LTE. W ramach oferty można dokupić sobie także urządzenia do internetu, zarówno modemy, jak również modemy z routerem lub routery z wbudowanym modemem. Każde z tych urządzeń sprzedawane jest w miesięcznych ratach.

Jaki pakiet będzie dla mnie najlepszy?

Pakiety internetu najlepiej dobierać pod kątem swoich potrzeb, ilości wykorzystywanych miesięcznie danych. Dostępne opcje to 10 GB miesięcznie, 35 GB miesięcznie oraz bez limitu danych. Pierwsze 2 pakiety dedykowane są osobom, które głównie korzystają z internetu do przeglądania stron. Opcja bez limitu daje dużą swobodę w korzystaniu z usług VOD czy graniu w gry online.

Opinie?

Obecnie platforma cieszy się naprawdę dobrą opinią i jest chwalona za elastyczne podejście do usług, wysoką ich jakość oraz przystępne ceny.

NC PLUS – dzisiaj [today] – 19,90 pln – START PLUS – W PROMOCJI

Operator NC+ miał jednak swój epizod, w którym nie cieszył się zbyt dobrą opinią. Było to krótko po fuzji platformy N z Cyfrą Plus, kiedy to „starzy” klienci byli zmuszeni do migracji na nowe oferty. Początkowo operator gwarantował dobrowolność takiej decyzji, z czego się wycofał, wywołując tym samym duże zamieszanie dookoła siebie. Dzisiaj jednak platforma dużo bardziej podąża za głosem swoich klientów, przez co jej ofertę łatwiej dopasować do własnych potrzeb.

Czy i gdzie kupić jedną z usług?

Naturalnie każdy musi sam przeanalizować ofertę operatora i indywidualnie podjąć decyzję, czy jest to rozwiązanie dobre dla niego. Przypominamy jedynie, że z usług można skorzystać na 3 sposoby. Można zamówić je telefonicznie, osobiście udać się do salonu lub skorzystać z internetowego sklepu operatora.

NC+ - opinie z forum:

  1. Wiecie co, kiedyś byłem klientem cyfry, ale zrezygnowałem bo miałem już dość poltyki cenowej. Teraz jak jest nc+ to wydaje mi się, ze chyba warto skorzysta z tej oferty. Co myślicie o tej platformie cyfrowej? Czy opłaca się korzystać z tej oferty?

    • W przypadku platform cyfrowych generalnie zawsze najważniejsze jest to czego tak naprawdę potrzebujesz. Ja akurat korzystam z tej telewizji na karte od nich i w zupelnosci mi to starcza. Place 20zł na miesiąc, a jak nie chce korzystać to nie płacę i już.

    • słuchajcie gdyby ktoś z was chciałbym mieć nc plus po najniższej możliwej cenie to zachęcam do skorzystania z tej promocji! bo zdaje się, że nie będzie trwać wiecznie. nie dziękujcie! proszę moderatorów o nieusuwanie

  2. Całkiem niezła jest ta oferta nc+. Doczepić się muszę jednak do obsługi klienta, która w moim przypadku działa trochę za bardzo opieszale chyba albo przynajmniej mnie się tak wydaje. W każdym bądź razie z samej oferty to jestem w sumie zadowolony i nie mogę złego słowa powiedzieć.

  3. NC PLUS – 19,90/m – W PROMOCJI

  4. Według mnie te problemy to się biora po prostu stąd, ze firma obsluguje dużo ludzi i widocznie ma za mało pracowników i stąd trak to wygląda. Mnie tez było się ciężko dobić do nich, ale jednak jak już się udało to w miarę sprawnie mi pomogli ze wszystkim.

  5. Now alsnie wiem ze ludzie tak pisza, ale ja jeszcze nie miałem problemu z obsluga klienta, zawsze szybko i grzecznie, także nie bardzo wiekm o co chodzi.

  6. Ja tam na komentarze specjalne w necie nie patrze. Mam ofertę z nc+ i w sumie jestem z niej zadowolony, mam jednak pytanie czy dekodery można u nich na własność kupować?

  7. Tak możesz na własność brać jak chcesz. Generalnie masz do wyboru comiesięczny abo za dekoder lub kupienie na wlasnosc, nie wiem czy wszystkie się da, ale na pewno ja swój kupiłem na własność.

  8. Na prawdę nie rozumiem do czego dąży platforma NC plus co roku nieustanie proponują przedłużenie umowy z reguły podnosząc ceny oferowanych pakietów a obecnie po utracie praw do pokazywania lig Hiszpańskiej, Włoskiej , Francuskiej oraz NBA nadal nie obniżają cen pakietu sportowego to jest jakiś chyba żart powoli zbliża się nieuchronny koniec

  9. NC PLUS – 19,90/m – NAJTANIEJ

  10. Jak się ma poważny problem to i godzinę można czekać byleby został rozwiązany. Nie życzę nikomu próbować dowiadywać się o swojej reklamacji. Wyobraźcie sobie, że przedłużacie umowę no i idziecie do salonu po nowe dekodery. Tu okazuje się że do mojej oferty nie ma dekodera. Moja umowa to multiroom. Coś w systemie.
    Od razu reklamacja i oczekiwanie. Telefony na infolinię a tam nic. Z połączeniem nie ma problemu ale rozmowa to już bicie głową w mur.
    Wszyscy mówią to samo. Czekać. Czekać. Na rozpatrzenie reklamacji mamy 30 dni.
    Umowa podpisana, wszyscy czekali na możliwość oglądania tv na dwóch telewizorach a tu już tydzień ciszy.
    21 wiek i taka firma nie jest w stanie zapewnić mi odbioru kanałów. Nie może mnie poinformować co się dzieje z moją reklamacją.

  11. Zakupiłam dekoder NC+ przez internet. W poniedziałek kurier dostarczył przesyłkę i podpisałam z nim umowę. Oryginał umowy Pan zostawił dla mnie natomiast kopię powinien był dostarczyć z powrotem do usługodawcy, by ten mógł nadać mi, jako abonamentowi uprawnienia do odbioru sygnału. Dziś mamy czwartek, a ja wciąż nie mam telewizji. Dzwoniłam kilkakrotnie na infolinię NCplus i tam za każdym razem informowano mnie iż nie mogą nic zrobić dopóki podpisana z kurierem umowa nie wróci do nich. Rzekomo Pani z infolinii dowiedziała się iż kurier UPS(,bo z tą firmą NC plus ma umowę) ma 2 dni na dostarczenie dokumentów zwrotnych. Jednakże w oddziale UPS przeokrutnie konkretna Pani uświadomiła mnie iż rzeczywiście, to mają oni 4 dni na zwrot umów podpisywanych z klientem. I moje pytanie teraz brzmi, dlaczego NC ma tak fatalny system? Zdecydowanie ktoś powinien usprawnić system, gdyż skoro dziś jest czwartek, to umowa trafi we właściwe miejsce dopiero w poniedziałek, co daje nam dokładnie 9 dni od momentu zamówienia paketu. Nie, to, że ja się jakoś szczególnie rozczulam, ale to chyba za długo…
    Ogólnie infolinia NC+ też pozostawia wiele do życzenia- konsultanci, jak najbardziej pomocni, ale wciąż niewiele skuteczni, skoro zależni są od kurierów. Poza tym automat na infolinii informuje nas najpierw o wszystkich możliwych produktach, promocjach, pakietach i nawet reklamie banku… kiepsko ;/

  12. Nc+ podnosi stawki dla stalych klientów o 50%.
    Jestem abonentem od ładnych paru lat i taką propozycję otrzymałem. Niestety nie dam się, baj baj platformo. Jutro kupuję antenę naziemną i zaoszczędzę trochę kasy.

  13. Byłem abonentem ncplus przez kilka lat, poprzednią umowę ncplus miał mi przedłużyć na starych warunkach z zachowaniem takiego samego pakietu i opłaty 59 zł, jednocześnie za przedłużenie umowy zaoferowano mi 6 miesięcy oglądania pełnego pakietu gratis. Po podpisaniu umowy okazało się, że ten gratis został rozliczony na kolejne 18 miesięcy trwania umowy przez, które płaciłem podwyższony abonament do 79,90 zł. Na złożoną skargę otrzymałem odpowiedź, że w rozliczeniu całej umowy trwającej 24 miesiące kwota ta jest adekwatna do umowy czyli abonamentu 59 zł. Fajna promocja !!! W tym roku chcieli również przedłużyć mi umowę z promocją, przedstawili mi tak zawiłą ofertę, że po raz kolejny nie dałem się nabrać na promocję, a w rozmowach korygujących jakoś mnie nie przekonali. Poza tym nie przedstawili mi żadnego ciekawego pakietu z rabatem dla stałych klientów, więc zrezygnowałem.

  14. NC PLUS – 19,90/m – NAJLEPSZA OPCJA

  15. Hymm….ja widzę że wszystko zależy od sprzedawcy!!!!! Jak trafisz na odpowiednia osobę i wracasz do niej to traktuje cię już indywidualnie i poważniej. Mi się chyba udało i jestem zadowolona. Mam jeden punkty i zawsze traktują mnie tak ok, nawet jak miałam problem z dekoderem dali mi zastępczy a mój za 2 dni był gotowy.
    Może to klucz – iść do konkretnej osoby …?!

  16. na przełomie roku 2016/17 nosiłem się z zamiarem zawarcia umowy z NC+, konkretnie pakiet Extra + z canal+. To miała być Promocja Swiąteczna. Pamiętajcie, żeby czytać to, co jest napisane małymi a właściwie mikroskopijnymi literkami, czyli lista przepisów, które regulują tą „promocję”, a więc – szczegółowe warunki świadczenia w/w pakietu, warunki promocji w/w pakietu, szczegółowe warunki usługi HBO GO, Opcji dodatkowej Man Pack, Regulaminu, Cennika i jeszcze kilku innych przepisów, które sam musiałem znaleźć. Zajęło mi kilka dni zdobycie i odczytanie ze zrozumieniem tego wszystkiego. Mieszkam w Białysmtoku, mamy tu kilka punktów NC+, czyli, galeria Biała, galeria Alfa, (wysepki), przy ul Jurowieckiej oraz w galerii przy Hetmańskiej. W w/w punktach prosiłem o wydrukowanie mi treści umowy do w/w pakietu. Zażądali ode mnie dowodu osobistego. Zapytałem po co im dowód? Chcę tylko treść umowy, żeby się z nią zapoznać na spokojnie w domu. Powiedzieli mi, że jest to niemożliwe, bo „system tego nie przepuści”. Wszędzie mówili ten sam tekst, domyślam się że to taki myk, żeby zbyć ciekawskich. Zapytałem o jaki system chodzi? Przecież moje dane nie są weryfikowane przez jakikolwiek system, który posiada NC+, to kompletna bzdura. Była tylko głupia mina i stwierdzenie, że „tak się nie da”. Jak nie, to NIE. Wniosek – pracownicy firmy NC+ żądają od klientów, aby podpisywali umowy nie zapoznając się z nimi. Uważam, że jest to polityka firmy. Pamiętajcie – zanim podpiszecie umowę, podacie swoje pełne dane osobowe, żądajcie treści umowy i wszelkich przepisów, które będą Was obowiązywały po ich podpisaniu. Najpierw należy się zapoznać, dopiero później podpisać

  17. W zeszłym tygodniu kupiłam pakiet nc+ (najdroższy) montaż miał się odbyć na następny dzień o godzinie 10. Monter spóźnił się ok 2 godzin w momencie gdy zwróciłam mu na ten temat uwagę gdyż o 13 musiałam wyjść do pracy moner był bardzo z tego powodu niezadowolony i usłyszałam że mam pecha w momencie gdy siedział na dachu w tym momencie chciałam wyrzucić go z domu o godzinie 13 usługa nie była wykonana do końca ponadto monter zignorowała wszystkie moje życzenia a mianowicie aby nie przewiercał mi komina gdy zruciłam mu w tej sprawie uwagę zaczął mnie obrażać i pyskować. Policzył sobie 290 zł za niewykonaną usługę; wolałam zapłacić gdyż jestem kobietą i poczuła się zagrożona jego postawą; praktycznie od razu zadzwoniłam do platformy nc+ i usłyszałam że takie zażalenie muszę składać do dystrybutora ich usług, dobrze a wiec zadzwoniłam do dystrybutora pan powiedział w wolnym tłumaczeniu że mam teraz problem i jedyne co on może zrobić to ponownie, tylko nie wie kiedy teraz, przysłać tego też samego montera na co z wiadomych przyczyn się nie zgodziłam. Złożyłam oficjalną reklamacje do centrum platformy w dniu dzisiejszym dostałam odpowiedz że oni nie odpowiadają za dystrybutorów i według nich sygnał jest przesyłany na kartę abonament a to że nie mam odbioru na dekoderze< podłączony dekoder został prze zemnie, to mam pecha. Umowa na 24 miesiące za które oczywiście muszę płacić i jedyne co mi proponują to na własny koszt zamówić monera który mi to podłączy lu nie oglądać.

  18. Mam n- ke od 10 lat.Po połączeniu z C+ wiele się poprawiło w jakości kanałów.Z obsługa różnie bywało z uwagi na młody wiek i brak dostatecznej wiedzy w niektórych punktach miasta.Ale znalazłem taki gdzie jestem miłym klientem pomimo częstych wizyt .Posiadam telefon i internet w NC+T-Mobole dlatego obsługa jest szybka a reklamacje załatwiane z pozytywnym skutkiem.W tym roku podpisałem nową umowę na przedłużenie wszystkich pakietów i nie wierzycie! Place połowę dotychczasowej kwoty.Jezeli utrzymają standardy to za 2 lata przedłuże umowę.

  19. a to w 99 % obsługa telefoniczna. Można strać się na maxsa, pracowałam w punkcie sprzedaży mówić klientom prawdę…. a oni i tak podpiszą przez infolinię, a na Ciebie przyjdą wylać pomyje..

  20. mam pytanie do tej telewizji na kartę. Oferta wydaje się atrakcyjna, ale jak jest z ważnością samej karty dostępowej? Czy jest jakiś maksymalny okres braku doładowań, po którym karta traci swoją ważność? Jeśli tak, to co później, można ją jakoś aktywować ponownie?

  21. Zamówiłam nc+ przez internet, pierwsze 6 m-cy za darmo, potem ileś tam… Ok, okazało się że z 6 m-cy zrobiło się 5 bo oni nie liczą pełnego miesiąca jeśli zamówi się usługę np 20tego mają, to 30 mają jest już miesiąc – wy kłóciłam się bo rozmowę miałam nagrana, i złożyłam reklamacje że wprowadzają w błąd. Kolejna reklamacja a w zasadzie pierwsza to było jak przywieźli zestaw ale nie dostałam anteny – okazało się że oni nie mają w zestawie zestawu antenowego i ten muszę nabyć osobno, chociaż pan w słuchawce zapewnial mnie że dostanę pakiet dekoder + antena , również uwzględniono mi te reklamacje, ale mogli mi tylko odlicZyc koszt poniesionych przeze mnie przy zakupie i montażu od abonamentu.

  22. czy ten internet nielimitowany od NC+ naprawdę jest nielimitowany czy po przekroczeniu jakiegoś tak transferu odpalany jest ten przysłowiowy lejek?

  23. Na jakiej zasadzie dostarczane są te kanały telewizyjne? Przez satelitę czy drogą internetową? Jeśli satelitarnie to czy operator daje wszystko co potrzebne, a więc nie tylko dekoder, ale także talerz?

Dodaj komentarz