NC+ – warto skorzystać?

nc plus

NC+ – warto skorzystać?
2.6 (51.43%) 7 votes
NC+ to platforma cyfrowa, która rozpoczęła swoja działalność na początku 2013 roku. Firma powstała z połączenia platform Cyfra+ oraz N. Obie firmy działały osobno na rynku od wielu lat. Wspólna platforma cyfrowa oferuje nie tylko dostęp do telewizji w wysokiej jakości obrazu, ale udostępnia także usługi VOD oraz możliwość korzystania z oferty na wielu urządzeniach mobilnych.

NC+ - opinie z forum:

  1. Wiecie co, kiedyś byłem klientem cyfry, ale zrezygnowałem bo miałem już dość poltyki cenowej. Teraz jak jest nc+ to wydaje mi się, ze chyba warto skorzysta z tej oferty. Co myślicie o tej platformie cyfrowej? Czy opłaca się korzystać z tej oferty?

    • W przypadku platform cyfrowych generalnie zawsze najważniejsze jest to czego tak naprawdę potrzebujesz. Ja akurat korzystam z tej telewizji na karte od nich i w zupelnosci mi to starcza. Place 20zł na miesiąc, a jak nie chce korzystać to nie płacę i już.

    • słuchajcie gdyby ktoś z was chciałbym mieć nc plus po najniższej możliwej cenie to zachęcam do skorzystania z tej promocji! bo zdaje się, że nie będzie trwać wiecznie. nie dziękujcie! proszę moderatorów o nieusuwanie

  2. Całkiem niezła jest ta oferta nc+. Doczepić się muszę jednak do obsługi klienta, która w moim przypadku działa trochę za bardzo opieszale chyba albo przynajmniej mnie się tak wydaje. W każdym bądź razie z samej oferty to jestem w sumie zadowolony i nie mogę złego słowa powiedzieć.

  3. NC PLUS - 19,90/m - W PROMOCJI

  4. Według mnie te problemy to się biora po prostu stąd, ze firma obsluguje dużo ludzi i widocznie ma za mało pracowników i stąd trak to wygląda. Mnie tez było się ciężko dobić do nich, ale jednak jak już się udało to w miarę sprawnie mi pomogli ze wszystkim.

  5. Now alsnie wiem ze ludzie tak pisza, ale ja jeszcze nie miałem problemu z obsluga klienta, zawsze szybko i grzecznie, także nie bardzo wiekm o co chodzi.

  6. Ja tam na komentarze specjalne w necie nie patrze. Mam ofertę z nc+ i w sumie jestem z niej zadowolony, mam jednak pytanie czy dekodery można u nich na własność kupować?

  7. Tak możesz na własność brać jak chcesz. Generalnie masz do wyboru comiesięczny abo za dekoder lub kupienie na wlasnosc, nie wiem czy wszystkie się da, ale na pewno ja swój kupiłem na własność.

  8. Na prawdę nie rozumiem do czego dąży platforma NC plus co roku nieustanie proponują przedłużenie umowy z reguły podnosząc ceny oferowanych pakietów a obecnie po utracie praw do pokazywania lig Hiszpańskiej, Włoskiej , Francuskiej oraz NBA nadal nie obniżają cen pakietu sportowego to jest jakiś chyba żart powoli zbliża się nieuchronny koniec

  9. NC PLUS - 19,90/m - NAJTANIEJ

  10. Jak się ma poważny problem to i godzinę można czekać byleby został rozwiązany. Nie życzę nikomu próbować dowiadywać się o swojej reklamacji. Wyobraźcie sobie, że przedłużacie umowę no i idziecie do salonu po nowe dekodery. Tu okazuje się że do mojej oferty nie ma dekodera. Moja umowa to multiroom. Coś w systemie.
    Od razu reklamacja i oczekiwanie. Telefony na infolinię a tam nic. Z połączeniem nie ma problemu ale rozmowa to już bicie głową w mur.
    Wszyscy mówią to samo. Czekać. Czekać. Na rozpatrzenie reklamacji mamy 30 dni.
    Umowa podpisana, wszyscy czekali na możliwość oglądania tv na dwóch telewizorach a tu już tydzień ciszy.
    21 wiek i taka firma nie jest w stanie zapewnić mi odbioru kanałów. Nie może mnie poinformować co się dzieje z moją reklamacją.

  11. Zakupiłam dekoder NC+ przez internet. W poniedziałek kurier dostarczył przesyłkę i podpisałam z nim umowę. Oryginał umowy Pan zostawił dla mnie natomiast kopię powinien był dostarczyć z powrotem do usługodawcy, by ten mógł nadać mi, jako abonamentowi uprawnienia do odbioru sygnału. Dziś mamy czwartek, a ja wciąż nie mam telewizji. Dzwoniłam kilkakrotnie na infolinię NCplus i tam za każdym razem informowano mnie iż nie mogą nic zrobić dopóki podpisana z kurierem umowa nie wróci do nich. Rzekomo Pani z infolinii dowiedziała się iż kurier UPS(,bo z tą firmą NC plus ma umowę) ma 2 dni na dostarczenie dokumentów zwrotnych. Jednakże w oddziale UPS przeokrutnie konkretna Pani uświadomiła mnie iż rzeczywiście, to mają oni 4 dni na zwrot umów podpisywanych z klientem. I moje pytanie teraz brzmi, dlaczego NC ma tak fatalny system? Zdecydowanie ktoś powinien usprawnić system, gdyż skoro dziś jest czwartek, to umowa trafi we właściwe miejsce dopiero w poniedziałek, co daje nam dokładnie 9 dni od momentu zamówienia paketu. Nie, to, że ja się jakoś szczególnie rozczulam, ale to chyba za długo…
    Ogólnie infolinia NC+ też pozostawia wiele do życzenia- konsultanci, jak najbardziej pomocni, ale wciąż niewiele skuteczni, skoro zależni są od kurierów. Poza tym automat na infolinii informuje nas najpierw o wszystkich możliwych produktach, promocjach, pakietach i nawet reklamie banku… kiepsko ;/

  12. Nc+ podnosi stawki dla stalych klientów o 50%.
    Jestem abonentem od ładnych paru lat i taką propozycję otrzymałem. Niestety nie dam się, baj baj platformo. Jutro kupuję antenę naziemną i zaoszczędzę trochę kasy.

  13. Byłem abonentem ncplus przez kilka lat, poprzednią umowę ncplus miał mi przedłużyć na starych warunkach z zachowaniem takiego samego pakietu i opłaty 59 zł, jednocześnie za przedłużenie umowy zaoferowano mi 6 miesięcy oglądania pełnego pakietu gratis. Po podpisaniu umowy okazało się, że ten gratis został rozliczony na kolejne 18 miesięcy trwania umowy przez, które płaciłem podwyższony abonament do 79,90 zł. Na złożoną skargę otrzymałem odpowiedź, że w rozliczeniu całej umowy trwającej 24 miesiące kwota ta jest adekwatna do umowy czyli abonamentu 59 zł. Fajna promocja !!! W tym roku chcieli również przedłużyć mi umowę z promocją, przedstawili mi tak zawiłą ofertę, że po raz kolejny nie dałem się nabrać na promocję, a w rozmowach korygujących jakoś mnie nie przekonali. Poza tym nie przedstawili mi żadnego ciekawego pakietu z rabatem dla stałych klientów, więc zrezygnowałem.

  14. NC PLUS - 19,90/m - NAJLEPSZA OPCJA

  15. Hymm….ja widzę że wszystko zależy od sprzedawcy!!!!! Jak trafisz na odpowiednia osobę i wracasz do niej to traktuje cię już indywidualnie i poważniej. Mi się chyba udało i jestem zadowolona. Mam jeden punkty i zawsze traktują mnie tak ok, nawet jak miałam problem z dekoderem dali mi zastępczy a mój za 2 dni był gotowy.
    Może to klucz – iść do konkretnej osoby …?!

  16. na przełomie roku 2016/17 nosiłem się z zamiarem zawarcia umowy z NC+, konkretnie pakiet Extra + z canal+. To miała być Promocja Swiąteczna. Pamiętajcie, żeby czytać to, co jest napisane małymi a właściwie mikroskopijnymi literkami, czyli lista przepisów, które regulują tą „promocję”, a więc – szczegółowe warunki świadczenia w/w pakietu, warunki promocji w/w pakietu, szczegółowe warunki usługi HBO GO, Opcji dodatkowej Man Pack, Regulaminu, Cennika i jeszcze kilku innych przepisów, które sam musiałem znaleźć. Zajęło mi kilka dni zdobycie i odczytanie ze zrozumieniem tego wszystkiego. Mieszkam w Białysmtoku, mamy tu kilka punktów NC+, czyli, galeria Biała, galeria Alfa, (wysepki), przy ul Jurowieckiej oraz w galerii przy Hetmańskiej. W w/w punktach prosiłem o wydrukowanie mi treści umowy do w/w pakietu. Zażądali ode mnie dowodu osobistego. Zapytałem po co im dowód? Chcę tylko treść umowy, żeby się z nią zapoznać na spokojnie w domu. Powiedzieli mi, że jest to niemożliwe, bo „system tego nie przepuści”. Wszędzie mówili ten sam tekst, domyślam się że to taki myk, żeby zbyć ciekawskich. Zapytałem o jaki system chodzi? Przecież moje dane nie są weryfikowane przez jakikolwiek system, który posiada NC+, to kompletna bzdura. Była tylko głupia mina i stwierdzenie, że „tak się nie da”. Jak nie, to NIE. Wniosek – pracownicy firmy NC+ żądają od klientów, aby podpisywali umowy nie zapoznając się z nimi. Uważam, że jest to polityka firmy. Pamiętajcie – zanim podpiszecie umowę, podacie swoje pełne dane osobowe, żądajcie treści umowy i wszelkich przepisów, które będą Was obowiązywały po ich podpisaniu. Najpierw należy się zapoznać, dopiero później podpisać

  17. W zeszłym tygodniu kupiłam pakiet nc+ (najdroższy) montaż miał się odbyć na następny dzień o godzinie 10. Monter spóźnił się ok 2 godzin w momencie gdy zwróciłam mu na ten temat uwagę gdyż o 13 musiałam wyjść do pracy moner był bardzo z tego powodu niezadowolony i usłyszałam że mam pecha w momencie gdy siedział na dachu w tym momencie chciałam wyrzucić go z domu o godzinie 13 usługa nie była wykonana do końca ponadto monter zignorowała wszystkie moje życzenia a mianowicie aby nie przewiercał mi komina gdy zruciłam mu w tej sprawie uwagę zaczął mnie obrażać i pyskować. Policzył sobie 290 zł za niewykonaną usługę; wolałam zapłacić gdyż jestem kobietą i poczuła się zagrożona jego postawą; praktycznie od razu zadzwoniłam do platformy nc+ i usłyszałam że takie zażalenie muszę składać do dystrybutora ich usług, dobrze a wiec zadzwoniłam do dystrybutora pan powiedział w wolnym tłumaczeniu że mam teraz problem i jedyne co on może zrobić to ponownie, tylko nie wie kiedy teraz, przysłać tego też samego montera na co z wiadomych przyczyn się nie zgodziłam. Złożyłam oficjalną reklamacje do centrum platformy w dniu dzisiejszym dostałam odpowiedz że oni nie odpowiadają za dystrybutorów i według nich sygnał jest przesyłany na kartę abonament a to że nie mam odbioru na dekoderze< podłączony dekoder został prze zemnie, to mam pecha. Umowa na 24 miesiące za które oczywiście muszę płacić i jedyne co mi proponują to na własny koszt zamówić monera który mi to podłączy lu nie oglądać.

  18. Mam n- ke od 10 lat.Po połączeniu z C+ wiele się poprawiło w jakości kanałów.Z obsługa różnie bywało z uwagi na młody wiek i brak dostatecznej wiedzy w niektórych punktach miasta.Ale znalazłem taki gdzie jestem miłym klientem pomimo częstych wizyt .Posiadam telefon i internet w NC+T-Mobole dlatego obsługa jest szybka a reklamacje załatwiane z pozytywnym skutkiem.W tym roku podpisałem nową umowę na przedłużenie wszystkich pakietów i nie wierzycie! Place połowę dotychczasowej kwoty.Jezeli utrzymają standardy to za 2 lata przedłuże umowę.

  19. a to w 99 % obsługa telefoniczna. Można strać się na maxsa, pracowałam w punkcie sprzedaży mówić klientom prawdę…. a oni i tak podpiszą przez infolinię, a na Ciebie przyjdą wylać pomyje..

NC PLUS – 19,90/m – START PLUS – W PROMOCJI

Dodaj komentarz