Canal + – usługi telewizji, Internetu i telefonu. Czy warto skorzystać w 2024? Wasze opinie

Marka Canal + to obecnie jeden z największych w Polsce operatorów satelitarnej telewizji cyfrowej, który nadal bardzo dynamicznie się rozwija i stale poszerza swoją ofertę. O efektywnym rozwoju świadczy między innymi fakt, że Canal Plus jako pierwsza platforma w Polsce zaoferowała swoim klientom nowoczesne dekodery operujące w rozdzielczości 4K.

Urządzenia te nie tylko wyświetlają wysokiej jakości obraz. Pozwalają one także na nagrywanie 3 różnych programów telewizyjnych w tym samym czasie, z jednoczesną możliwością oglądania 4 kanału.

Na chwilę obecną Canal+ skupia wokół siebie ponad 2 miliony abonentów w Polsce i stanowi tak naprawdę największą konkurencję dla Cyfrowego Polsatu.

Aktualna oferta

Z założenia jest to operator cyfrowej telewizji kablowej, ale nie tylko to możemy dzisiaj znaleźć w ofercie firmy. To także łącza internetowe oraz usługi związane z telefonią komórkową.

Telewizja

Telewizja niewątpliwie stanowi główną część oferty operatora i to właśnie wokół niej skupia się większość klientów firmy. Na chwilę obecną firma oferuje swoim klientom aż 174 kanały telewizyjne. Do tego abonenci mogą dokupić dodatkowe pakiety, w tym pakiet 15 kanałów dla dzieci, 15 kanałów sportowych ( w tym Eleven Sports) oraz aż 44 różne kanały filmowe.

Co bardzo ważne, w aktualnej ofercie aż 95 programów telewizyjnych jest wyświetlanych w jakości HD. Jest to wynik naprawdę imponujący. Najlepszym tego dowodem jest fakt, iż jest to największa oferta kanałów HD w całej Europie Środkowo-Wschodniej. Również na tle Europy jako takiej Canal+ wypada bardzo dobrze, zajmując 3 miejsce pod kątem ilości kanałów w HD.

Naturalnie pakiety telewizyjne można w miarę elastycznie dopasowywać do własnych potrzeb, a ceny abonamentów zaczynają się już od 9,90zł miesięcznie.

Internet

Osoby zainteresowane ofertą tego operatora mogą zdecydować się również na wykupienie abonamentu internetowego. Dostępna jest tutaj opcja zarówno samego internetu, jak i pakiet internet+telewizja, który według zapewnień ma być rozwiązaniem bardzo atrakcyjnym pod kątem cenowym.

Należy tutaj podkreślić, że oferta dotyczy wyłącznie internetu mobilnego LTE. Canal Plus nie oferuje łącz światłowodowych. Z jednej strony sprawia to, że z internetu można korzystać praktycznie na terenie całego kraju, ale z drugiej strony szybkość LTE w Polsce, jak wiadomo nie należy do najlepszych. Operator nie posiada własnych nadajników, a jedynie wykorzystuje infrastrukturę operatora komórkowego Play. Zasięg oraz parametry łącza są więc spójne z tymi, jakie swoim klientom zapewnia spółka P4.

Na chwilę obecną w krajowym rankingu mobilnego internetu LTE, prowadzonym przez speedtest.pl, Play zajmuje 2 miejsce. Średnia prędkość pobierania w tej sieci LTE to ~24 Mbps, natomiast wysyłania ~7,7 Mbps. Średnia latencja to natomiast niestety prawie 50 ms. Z tego powodu czasem mogą pojawić się opóźnienia w przypadku osób często wykorzystujących internet do grania online.

Canal+ na kartę

Jeszcze przed fuzją platforma N oferowała swoim użytkownikom dość nietypową w Polsce usługę dostępu do telewizji. Była to telewizja na kartę, oferowana w różnych opcjach. Zasada działania była prosta. Klient zamawiał u operatora kartę dostępową, którą po prostu musiał doładowywać, aby mieć dostęp do kanałów telewizyjnych przez określony czas.

Przy braku doładowania dostęp był wyłączany, a klient mógł odnowić pakiet w dowolnym momencie. Dostępne były opcje zakupu samej karty, którą należało zamontować we własnym dekoderze. Można było także wybrać opcję karta+dekoder. Za urządzenie należało oczywiście zapłacić, ale było ono na własność.

Po fuzji, już jako Canal+, oferta telewizji na kartę nadal istnieje i okazuje się naprawdę popularna. Zasada działania jest w zasadzie identyczna, choć z pewnymi wyjątkami. Dzisiaj klienci decydujący się na tę opcję muszą od razu zakupić urządzenie do odbioru telewizji na własność, oferowane przez operatora.

Najtańszy dekoder można dostać za 99 zł. Poza tą jedną rzeczą, wszystko odbywa się podobnie, jak wcześniej. Po doładowaniu konta uzyskuje się dostęp do płatnych kanałów. Kiedy konto traci ważność przez miesiąc można jeszcze oglądać kanały z pakietu darmowego, aby po tym czasie stracić całkowity dostęp do telewizji. W każdej chwili można go oczywiście odnowić.

Ciekawostką jest fakt, że po zakupie klienci mają miesiąc na podjęcie decyzji, czy zostają przy opcji przedpłaty za telewizję czy może przechodzą na jeden z pakietów abonamentowych. W opcji na kartę oczywiście nie podpisuje się z operatorem żadnej umowy.

Ceny

Duża elastyczność w dopasowaniu pakietów telewizji do własnych potrzeb sprawia, że tak naprawdę trudno jest określić zakres cen, z którymi trzeba się tutaj liczyć. Zaprezentujemy jednak kilka najpopularniejszych pakietów telewizyjnych w NC+ wraz z miesięcznymi opłatami.

  • Pakiet Start+ z umową na 24 miesiące w cenie 19,99 zł miesięcznie (81 kanałów, z czego 35 jest w HD + 7 kanałów filmowych, 3 dla dzieci i 6 tematycznych);
  • Pakiet Comfort+ za 39,99 zł miesięcznie z umową na 2 lata (116 kanałów z czego 60 w HD + 7 kanałów tematycznych i 37 dodatkowych programów oferowanych w ramach comiesięcznego prezentu);
  • Pakiet Comfort+ wraz z Canal+ z umową na 12 miesięcy w cenie 79,99 zł (standard z pakietu Comfort+ i do 8 kanałów Canal+ i 3 HBO).

Aktualnie powyższe opcje dostępne są w ofertach promocyjnych, o czym warto wspomnieć. Za pakiet Start+ można płacić obniżoną cenę 9,99 zł przez pierwsze pół roku. Cena Comfort+ przez pierwsze pół roku jest natomiast obniżona do poziomu 19,99 zł. W przypadku pakietu Comfort+ z Canal+ klienci mogą natomiast otrzymać nowoczesny dekoder 4K, za który przez pierwsze pół roku nie muszą płacić ani złotówki.

Awarie?

Canal+ to naprawdę duży operator cyfrowej telewizji satelitarnej, który posiada doskonale rozwiniętą i bardzo nowoczesną infrastrukturę. Z tego powodu awarie są tutaj naprawdę rzadkością, klienci praktycznie się z nimi nie spotykają. Największe ryzyko awarii związane jest z internetem LTE, ale należy tutaj pamiętać o tym, że firma jedynie dzierżawi sieć od operatora Play. Nie ma więc zbyt dużego wpływu na jej funkcjonowanie.

Krótkie FAQ sieci

Ile kosztuje i jak wykupić Internet w Canal+?

Wykupienie jednego z dostępnych pakietów internetu w Canal+ jest możliwe na 3 różne sposoby. Można to zrobić telefonicznie, kontaktując się z punktem obsługi klienta. Sieć posiada na terenie kraju swoje salony, w których także można podpisywać umowy. Ostatnią opcja jest po prostu zamówienie na stronie internetowej operatora.

Ceny pakietów zaczynają się już od 19,90 zł miesięcznie przy umowie na 24 miesiące. Należy tutaj pamiętać, że opcja dotyczy jedynie samej karty SIM niezbędnej do korzystania z internetu LTE. W ramach oferty można dokupić sobie także urządzenia do internetu, zarówno modemy, jak również modemy z routerem lub routery z wbudowanym modemem. Każde z tych urządzeń sprzedawane jest w miesięcznych ratach.

Jaki pakiet będzie dla mnie najlepszy?

Pakiety internetu najlepiej dobierać pod kątem swoich potrzeb, ilości wykorzystywanych miesięcznie danych. Dostępne opcje to 10 GB miesięcznie, 35 GB miesięcznie oraz bez limitu danych. Pierwsze 2 pakiety dedykowane są osobom, które głównie korzystają z internetu do przeglądania stron. Opcja bez limitu daje dużą swobodę w korzystaniu z usług VOD czy graniu w gry online.

Opinie?

Obecnie platforma cieszy się naprawdę dobrą opinią i jest chwalona za elastyczne podejście do usług, wysoką ich jakość oraz przystępne ceny.

CANAL+ – dzisiaj 19.03.24 – WYPRZEDAŻE pakietów

Operator miał jednak swój epizod, w którym nie cieszył się zbyt dobrą opinią. Było to krótko po fuzji platformy N z Cyfrą Plus, kiedy to „starzy” klienci byli zmuszeni do migracji na nowe oferty. Początkowo operator gwarantował dobrowolność takiej decyzji, z czego się wycofał, wywołując tym samym duże zamieszanie dookoła siebie. Dzisiaj jednak platforma dużo bardziej podąża za głosem swoich klientów, przez co jej ofertę łatwiej dopasować do własnych potrzeb.

Czy i gdzie kupić jedną z usług?

Naturalnie każdy musi sam przeanalizować ofertę operatora i indywidualnie podjąć decyzję, czy jest to rozwiązanie dobre dla niego. Przypominamy jedynie, że z usług można skorzystać na 3 sposoby. Można zamówić je telefonicznie, osobiście udać się do salonu lub skorzystać z internetowego sklepu operatora.

Click to rate this post!
[Total: 140 Average: 2.6]

Canal+ - opinie z forum:

  1. tomekk pisze:

    Wiecie co, kiedyś byłem klientem cyfry, ale zrezygnowałem bo miałem już dość poltyki cenowej. Teraz jak jest nc+ to wydaje mi się, ze chyba warto skorzysta z tej oferty. Co myślicie o tej platformie cyfrowej? Czy opłaca się korzystać z tej oferty?

    1. W przypadku platform cyfrowych generalnie zawsze najważniejsze jest to czego tak naprawdę potrzebujesz. Ja akurat korzystam z tej telewizji na karte od nich i w zupelnosci mi to starcza. Place 20zł na miesiąc, a jak nie chce korzystać to nie płacę i już.

    2. krzysz pisze:

      słuchajcie gdyby ktoś z was chciałbym mieć canal plus po najniższej możliwej cenie to zachęcam do skorzystania z tej promocji! bo zdaje się, że nie będzie trwać wiecznie. nie dziękujcie! proszę moderatorów o nieusuwanie

    3. Anonim pisze:

      Jesteś z biura utrzymania klienta?

  2. CANAL+ – wielkie WYPRZEDAŻE pakietów

  3. slawek pisze:

    Całkiem niezła jest ta oferta nc+. Doczepić się muszę jednak do obsługi klienta, która w moim przypadku działa trochę za bardzo opieszale chyba albo przynajmniej mnie się tak wydaje. W każdym bądź razie z samej oferty to jestem w sumie zadowolony i nie mogę złego słowa powiedzieć.

  4. golonka pisze:

    Według mnie te problemy to się biora po prostu stąd, ze firma obsluguje dużo ludzi i widocznie ma za mało pracowników i stąd trak to wygląda. Mnie tez było się ciężko dobić do nich, ale jednak jak już się udało to w miarę sprawnie mi pomogli ze wszystkim.

    1. Anonim pisze:

      A coteraz nimaja ligi angielskiej ani innej a wybrane mecze to dno niepoto wykupielem cyfrę żeby oglądać nasza ligę gdzie jest hiszpańska niemicka

  5. bonzai pisze:

    Now alsnie wiem ze ludzie tak pisza, ale ja jeszcze nie miałem problemu z obsluga klienta, zawsze szybko i grzecznie, także nie bardzo wiekm o co chodzi.

    1. Wojtek pisze:

      Wojtek
      tak miła szybka i grzeczna to chyba jak nie masz żadnych wątpliwości,
      w przypadku kiedy pytasz o zapisy w regulaminie to się zaczyna niekompetencja i zmiana na wygodny dla siebie temat. A ten ich Oskar to najgorszy boot z jakim trzeba się kontaktować, na szczęście szybko można go ominąć.

  6. Ja tam na komentarze specjalne w necie nie patrze. Mam ofertę z nc+ i w sumie jestem z niej zadowolony, mam jednak pytanie czy dekodery można u nich na własność kupować?

  7. ziola pisze:

    Tak możesz na własność brać jak chcesz. Generalnie masz do wyboru comiesięczny abo za dekoder lub kupienie na wlasnosc, nie wiem czy wszystkie się da, ale na pewno ja swój kupiłem na własność.

  8. pit114 pisze:

    Jak się ma poważny problem to i godzinę można czekać byleby został rozwiązany. Nie życzę nikomu próbować dowiadywać się o swojej reklamacji. Wyobraźcie sobie, że przedłużacie umowę no i idziecie do salonu po nowe dekodery. Tu okazuje się że do mojej oferty nie ma dekodera. Moja umowa to multiroom. Coś w systemie.
    Od razu reklamacja i oczekiwanie. Telefony na infolinię a tam nic. Z połączeniem nie ma problemu ale rozmowa to już bicie głową w mur.
    Wszyscy mówią to samo. Czekać. Czekać. Na rozpatrzenie reklamacji mamy 30 dni.
    Umowa podpisana, wszyscy czekali na możliwość oglądania tv na dwóch telewizorach a tu już tydzień ciszy.
    21 wiek i taka firma nie jest w stanie zapewnić mi odbioru kanałów. Nie może mnie poinformować co się dzieje z moją reklamacją.

  9. Nc+ podnosi stawki dla stalych klientów o 50%.
    Jestem abonentem od ładnych paru lat i taką propozycję otrzymałem. Niestety nie dam się, baj baj platformo. Jutro kupuję antenę naziemną i zaoszczędzę trochę kasy.

  10. CANAL+ – wyprzedaże pakietów

  11. IZ ;) pisze:

    Hymm….ja widzę że wszystko zależy od sprzedawcy!!!!! Jak trafisz na odpowiednia osobę i wracasz do niej to traktuje cię już indywidualnie i poważniej. Mi się chyba udało i jestem zadowolona. Mam jeden punkty i zawsze traktują mnie tak ok, nawet jak miałam problem z dekoderem dali mi zastępczy a mój za 2 dni był gotowy.
    Może to klucz – iść do konkretnej osoby …?!

  12. D.Drabik. pisze:

    Mam n- ke od 10 lat.Po połączeniu z C+ wiele się poprawiło w jakości kanałów.Z obsługa różnie bywało z uwagi na młody wiek i brak dostatecznej wiedzy w niektórych punktach miasta.Ale znalazłem taki gdzie jestem miłym klientem pomimo częstych wizyt .Posiadam telefon i internet w NC+T-Mobole dlatego obsługa jest szybka a reklamacje załatwiane z pozytywnym skutkiem.W tym roku podpisałem nową umowę na przedłużenie wszystkich pakietów i nie wierzycie! Place połowę dotychczasowej kwoty.Jezeli utrzymają standardy to za 2 lata przedłuże umowę.

  13. pracownik pisze:

    a to w 99 % obsługa telefoniczna. Można strać się na maxsa, pracowałam w punkcie sprzedaży mówić klientom prawdę…. a oni i tak podpiszą przez infolinię, a na Ciebie przyjdą wylać pomyje..

  14. kassly pisze:

    mam pytanie do tej telewizji na kartę. Oferta wydaje się atrakcyjna, ale jak jest z ważnością samej karty dostępowej? Czy jest jakiś maksymalny okres braku doładowań, po którym karta traci swoją ważność? Jeśli tak, to co później, można ją jakoś aktywować ponownie?

  15. regent pisze:

    czy ten internet nielimitowany od NC+ naprawdę jest nielimitowany czy po przekroczeniu jakiegoś tak transferu odpalany jest ten przysłowiowy lejek?

  16. slas pisze:

    Na jakiej zasadzie dostarczane są te kanały telewizyjne? Przez satelitę czy drogą internetową? Jeśli satelitarnie to czy operator daje wszystko co potrzebne, a więc nie tylko dekoder, ale także talerz?

  17. elżbieta pisze:

    czy się opłaca wykupić abonament na telefon . czy nie będzie kłopoty z sygnałem ? .

  18. Anonim pisze:

    Ten gamoń informatyk nie zamieścił do Was telefonu?????????

  19. marek pisze:

    awarie są tutaj naprawdę rzadkością, klienci praktycznie się z nimi nie spotykają.
    Moze i tak tylko wobec tego dlaczego nie mozna sie dodzwonic do pomocy technicznej? Proste usterki chyba załatwia czat, inne przemiły wirtualny, pozniej inny konsultant a pozniej nasluchalem sie muzyki nie udalo mi sie pogadac, bo ponic duzo klientow a „awarie sa tutaj naprawde rzadkoscią”

  20. Pecet pisze:

    Jak można na taki finał jak Indian Wells wrzucić komentatora o tak niskim poziomie- prostego turbo kozaka. Przecież są ludzie którzy znają się na tym sporcie. Czy wam nie wstyd. Odbieracie radość kibicom.

  21. BARBARA CHARKO pisze:

    Hako- miała platformę canal+ przez 20 lat i byłam bardzo zadowolona, jedyną wada było pobieranie opłaty za dekoder przez tyle lat, zakup dekodera to ok. 400 zł. Bardzo by mnie cieszyło gdyby canal+ był dla ludzi , cieszy mnie że można kupić dekoder, i nie ponosić dodatkowych opłat, Internet to też dobra opcja, chyba się zdecyduje ponownie bo na Orange nie mogę już patrzeć, od 6 lat robią co chcą włączają i wyłączają kanały tv według własnego uznania.

  22. Tom4sz pisze:

    Mecz Górnik Zabrze – Widzew Łódź
    Tak stronniczo komentujących mecz dawno nie widziałem.
    Zbierało na wymiotny i odechciało się oglądać.
    Nie powinno tak być , komentarz powinien być bezstronny.

  23. marco pisze:

    Wykupiłem pakiet Canal+ tylko ze względu na transmisje ligi koszykarskiej NBA, jednak to co teraz dzieje się podczas tych transmisji jest dla mnie skandalem. Zwolnili najlepszego komentatora Wojciecha Michałowicza i stworzyła się tam teraz grupa wzajemnej adoracji w postaci grupki młodzieńców, bredzących co im ślina na język przyniesie. Transmisji podczas weekendu gwiazd 18-19.02 to już po prostu nie mogłem oglądać, to było tak żałosne, do tych bredzących młodzieńców dołączył jeszcze trener Noculak i nie spodziewałem się po nim, że jest takim prymitywem. Poziom transmisji uległ takiemu SKUNDLENIU, że zdecydowałem o rezygnacji z pakietu Canal+

  24. Krystyna pisze:

    Wykupiliśmy pakiet Canal+ ze względu na transmisje tenisa ziemnego i dobrych nowych filmów . Niestety tenis ziemny to dyscyplina okrojona na maksa a filmy to starocie puszczane po kilka razy. Indian Wells 2023 tylko naszych zawodników -żenujące .Prym wiedzie piłka nożna i beznadziejne mecze . Rozważamy rezygnację

  25. Witold pisze:

    Nie przedłużajcie umów na telefon,w nagrodę za lojalności dali rok za darmo potem okazało się że mam dwie aktywne umowy na dwa dekodery i z żadnej nie mogę zrezygnować beż kary

  26. Anonim pisze:

    Chyba jakaś pomyłka, są turnieje tenisowe, zamiast dawać mecze tak jak są to puszczą jakiś gości w studiu co przynudzają po godzinie a później po 10 powtórek meczy zamiast tego co na żywo.
    Porażka, ale niestety tylko ta beznadziejna telewizja ma wykupioną transmisję.
    Brak szacunku dla kibica!!!!!!!!!!!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *